Тема дослідження: Використання правил множення та ділення дробів у професійній діяльності
Гіпотеза дослідження: Наша група припускає, що не обов'язково знати правила множення та ділення звичайних дробів для виконання професійних обов'язків.
Мета дослідження: розвивати математичне мислення;виробляти здатність виділяти головне та вміння користуватись готовими алгоритмами для певних завдань.
Результати дослідження:
Ми провели опитування батьків, сусідів, знайомих. Опрацювали та проаналізували велику кількість прикладних задач. Обрали деякі для прикладу.
Електрик
Гіпотеза дослідження: Наша група припускає, що не обов'язково знати правила множення та ділення звичайних дробів для виконання професійних обов'язків.
Мета дослідження: розвивати математичне мислення;виробляти здатність виділяти головне та вміння користуватись готовими алгоритмами для певних завдань.
Результати дослідження:
Ми провели опитування батьків, сусідів, знайомих. Опрацювали та проаналізували велику кількість прикладних задач. Обрали деякі для прикладу.
Водій-далекобійник
Я
відправився в рейс із пункту А в пункт В, відстань між якими 369 км. О 13 год
30 хв я проїхав дев’яту частину шляху. З якою швидкістю мені потрібно їхати,
щоб прибути на фірму до її закриття (закривається о 18 год)?
Довжина дроту 12 м. На ремонт стальної лампи
використав ¼ цього шматка. Чи вистачить мені дроту, що залишився, щоб замінити
проводку в кімнаті розміром 3х4 (заміну потрібно виконати по двох сусідніх
стінах)?
Майстер по ремонту доріг
Робітниками Гайворонського райавтодору за три тижні було відремонтовано
108км дороги. За перший тиждень було відремонтовано 4/9 дорога, за другий 11/15
решти. Скільки кілометрів дороги відремонтували за третій тиждень?
Висновок: правила множення та ділення звичайних дробів обов'язково знати всім.
Висновок: правила множення та ділення звичайних дробів обов'язково знати всім.
Немає коментарів:
Дописати коментар