Група "Практики"

Тема дослідження: Використання правил множення та ділення дробів у професійній діяльності
Гіпотеза  дослідження:  Наша група припускає, що не обов'язково знати правила множення та ділення звичайних дробів для виконання професійних обов'язків.
Мета дослідження: розвивати математичне мислення;виробляти здатність виділяти головне та вміння користуватись готовими алгоритмами для певних завдань.

Результати дослідження:


Ми провели опитування батьків, сусідів, знайомих. Опрацювали та проаналізували велику кількість прикладних задач. Обрали деякі для прикладу.



Водій-далекобійник
Я відправився в рейс із пункту А в пункт В, відстань між якими 369 км. О 13 год 30 хв я проїхав дев’яту частину шляху. З якою швидкістю мені потрібно їхати, щоб прибути на фірму до її закриття (закривається о 18 год)?





 Електрик
Довжина дроту 12 м. На ремонт стальної лампи використав ¼ цього шматка. Чи вистачить мені дроту, що залишився, щоб замінити проводку в кімнаті розміром 3х4 (заміну потрібно виконати по двох сусідніх стінах)? 








Майстер по ремонту доріг

Робітниками Гайворонського райавтодору за три тижні було відремонтовано 108км дороги. За перший тиждень було відремонтовано 4/9 дорога, за другий 11/15 решти. Скільки кілометрів дороги відремонтували за третій тиждень?



Висновок: правила множення та ділення звичайних дробів обов'язково знати всім.

Немає коментарів:

Дописати коментар